3 IN 1


(taip kat ipad then pastekan dekat blog)
so nie cerita lama

Assalamualaikum,Hey!!!!hari nie dah hari khamis,20/12/12,huhux lagi beberapa minggu dah nak sekolah..spek aku ada dkt umah nenek aku,adoihai...x nampak la perkataan....x biasa betul..apa pun esok dah hari jumaat...Malam nie ada kenduri...kenduri apa?Kenduri untuk kecemerlangan abang n Nabil....kecemerlangan apa?kecemerlangan dia orang dalam PMR n UPSR...both of them get 8A n 5A...wah awesome!!!!aku pun nak mcm tue..INSYALLAH..dengan izin ALLAH...aku akan jadi macam both of them......tapi sebenarnya Zima malaslah...bab kenduri,Pergi Umah Kawin,memang aku malas....tak tahulah kenapa!...

Barang-barang sekolah belum beli lagi...x apa..lambat-lambat asalkan dapat..hahahx..salahlah lambat-lambat asalkan selamat.....mana-mana pun bolehlah.....asalkan dapat barang-barang tue.....sebenarnya...my parents tengah kumpulkan duit....ye lah....sediakan payung sebelum hujan....hahax...I'm weird....kenapa aku nie pandai bercerita tapi x pandai dalam BM punya karangan....hahahx mungkin sebab aku nie pandai bercerita tapi x pandai berkarangan....sebenarnya aku boleh tulis 2,3 muka surat...tapi bila aku buat jer karangan no idea...peliklah...aku pun x faham......apa pun x apa....Ok next....paragraph

Apa lagu aku nak story morry yer...Oh lupa...BLOG!!!adoiyai ...BLOG dah lama x bukak....x tahulah macam dengan BLOG tue...sihat ker tidak...WEBSITE Toko Antik...lagilah tak siap...dah habuk dah WEBSITE tue....aku kena bersihkan n awesome kan website tue....tapi aku tengah cari TUTOR untuk website...x apa...Kalau ada masa pergi kedai...aku bersihkan website tue n cantikkkan WEBSITE tue....my mom ada cakap kalau WEBsite tue dah cantik....my mom akan bagi 1 WEBSITE untuk aku....xpi xpe....dapat atau tidak aku x kesah....1 WEBSITE nak jaga pun susah...nie lagilah nak WEBSITE untuk diri sendiri punya....nak cantikkan blog pun susah...nie lagilah nak cantikkan WEbsite tue....Aku sebenarnya ikhlas buat WEbsite tue...xpi selalu lupa pass n username....hahax itulah Zima

Oklah....Zima dah nak CHAWWW......apa pun teruskan membaca ok....xde BLOg....tulis entry dekat sini hahahx....xpe biarkan family aku yang baca...ADA AKU KESAH.....NAk baca atau pun tidak.....suka hatilah.....Oklah...Seee Yaaaa!!!!Assalamualaikum....

11:40p.m....
Holla.!!!Assalamualaikum,Hey!!....hux....akhirnya habis jugak kenduri nie......penat betul kemas & bersihkan dapur n makanan n minuman yang sedap belaka tue....hari nie seronok betul.....pagi mai bola,ping-pong.....malam kenduri n lepak ngan Ira,Kak Mija xdi.....Lepak?Zima,Ira n Kak Mija...lepak kat dapur...makan mee n roti jala...Wah sedapnya!!!!mestilah sedap.....xpikan x ramai yanh datang....makan pun banyak....suruh jual...hmhmh xakan nak jual malam-malam pulak.....x pe....akhirnya habis jugak makanan tue...huhuhux.....

Oklah sampai disini sahaja!!!Zima nak CHAWWW!!!!apapun sesiapa yang terbaca.....bacalah...x kisah pun...=]....See Yaaa!!!!Assalamualaikum!!!

Jumaat 21/12/12 11:40a.m

Assalamualaikum,Hey!....sekarang nie on the way balik KL....hhuhux....oklah Zima nak tidur kejap...ngantuk!!!...sorry ye...sebab pagi tadi Zima bangun cepat sebab my parents cakap nak bertolaj kul 9:00a.m....xpi my dad bangun lambat bertolak pukul 11:40a.m...oklah....see yaa

12:51 a.m

Hey,ahh ....akhirnya dapat jugak tidur sekejap...sekarang nie menuju kena Seremban....hari,nie lelaki kena musafir.....oklah...nanti Zima story morry lagi ok.....apapun teruskan membaca....Do Follow n Comment!...Assalamualaikum!


No comments :