Nak dekat dah....^_^

Assalamualaikum......selamat sejahtera...dan selamat pagi,tengahhari,petang dan malam.....tak lama lagi dah nak bulan ramadhan...tak sabarnya .Apa pendapat korang,dah bersedia untk berpuasa.Ya saya dahh bersedia.Anyway, saya dgn ini ingin memohon maaf kepada semua insan yg mengenali saya terutama kepada kawan2 jika ada tersilap kata atau terejek,terkutu atau termaki anda samada sengaja atau tidak..saya juga telah memaafkan sesiapa yg rasa ada buat slh ngan saya...

~semoga ramadhan kita lebih menyinar thn ini..mantapkan rohani,kurangkan emosi~

Dan saya tidak sabar hendak berdating nie....ialah kalau berdating ngan pakwe mana dapat pahala, so berdating dengan bulan ramadhan....lebih baik dan dapat pahala,juga ada manfaatnya.Dan tinvgal lagi 3 hari je lagi.woahhhahhhh tak sabar......

And Lastly saya nak ucapkan Selamat Berpuasa Kepada Pembaca Dan Orang2 Muslim di luar sana.N Berpuasa tahun ini lebih menyinar dan diberkati Allah S.W.T.....

Assalamualaikum....Bye

No comments :