FuNnY gIrL

Hey guys........Semalam hari Sabtu......9/6/12......ada satu kejadian.......ada seseorang remaja perempuan.....die nak masak ayam...waktu tue die baru bangun tidur n nak pergi solat.Lepas habis solat die masak ayam...die pergi dapur die cari kuali besar sebab kuali kecik tak ada....and then die pergi dekat peti ais n.......(jengjengjeng)die keluarkan ayam...lepas tue die panaskan minyak ...korang nak tahu die letak minyak tue sampai mana...die letak minyak satu kuali. nk katakan FULL......then die tunggu....die pun pelik lah kenapa minyak x panas-panas lagi nie die cuba bukak api besar...pun x panas jugak....then die TRY satu ketul ayam....die pelik sebab ayam tue x masak -masak.....so die TRY lagi satu...pun x masak ,bila die fikir balik ayam tue...die masuk kan semua ayam....die tunggu lebih kurang SETENGAH JAM / ! JAM macam tue....bila die tengok balik ayam tue...ayam tue dah masak tiba-tiba....makcik die ckp

DIALOG
 Makcik :Buat apa tue?
Remaja perempuan : masak ayam
Makcik : oh.....tahu ker?
Remaja perempuan : tahu.... :)

Then die pun teruskan...... tiba-tiba makcik die cakap makcik die pelik ( KENAPA LAMA SANGAT MASAK AYAM )....lepas tue...makcik n nenek  die pergi tengok.....

DIALOG
Makcik : Ya Allah, banyaknyer minyak satu kuali pulak tue......
Nenek: (nama perempuan tue)2x kenapa banyak sangat nie.....
Remaja perempuan: ( Tengah selamba makan ayam dekat luar rumah)...sambil minum air.....
Makcik & nenek : Tengah marah....

Lepas tue die x berani nak masuk dalam , so die tunggu lama sikit baru masuk dalam........n die basuk pinggan die...n die pergi REHAT....THE END>>
Ok nie jer Ima nak sampaikan.....:)

No comments :